30 april 2011

Wow, tänk att det är redan MAJ imorgon! Snart hörni, är det sommarlov! :D

Vaknade lite över 11, vilket var såklart jätteskönt. Klockan är redan 2 och jag har bara ätit frukost och läst en bok. Idag ska jag börja öva på finska prov som vi har på måndag, och så ska jag stryka alla drillkläder. Men jag lyckas alltid bränna något! :(

Imorgon är det 1a maj, och det blir att vakna tidigt. Eftersom vi ska marschera i Vasa och sedan här. Efteråt är det basar och vi ska uppträda med 4 danser :)

Nu blev det lite långt så jag ska sluta skriva, fortsätta läsa boken och njuta av att det är lördag!

/Leila


Kommentarer
Postat av: Linette

Leila å Amanda! Jag älskar er! <3 e je allti så kul att av me edär! ni lagar me allti glad, tack! <3

2011-04-30 @ 19:25:18
URL: http://linettealiciaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0