Söndag - 19 juni 2011

Hej!

Imorse vaknade jag halv 6, woho, for till simhallen kvart över 6 och sedan for vi till Kristinestad. Vi skulle uppträda för några miljonärer från Tyskland som var typ på kryssning.
Det gick väl bra, men man var ju så trött! Sedan fick vi gå ombord på båten och där fick vi juice i fina glas :D kom hem kanske runt 10.

Efter det har jag bara ätit och läst en bok. Nu ska jag surfa runt lite till och sedan får vi se vad som händer! Tror jag ska sova några timmar...

/Leila


Kommentarer
Postat av: Livettaraldrigslut - Caroline & Ronja

Var med i Dagens Blogg, och vinn en fet länkning! :D

Tipsa gärna andra om den!

2011-06-19 @ 14:44:15
URL: http://livettaraldrigslut.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0