Utbyteselev!

Jag och Linnea ska ha utbyteselever hos oss sista veckan i mars! :D Vi är inte enda i skolan, det är ett projekt mellan europeiska länder för åttorna. Jag tror det var Finland, Italien, Turkiet, Österrike & Storbritannien som var med.
Förresten, hör Turkiet till europa? :s

Nåja! Jag ska ha en italienska hos mig! :) Hon är sjutton år, så det är tre års skillnad mellan oss men det ska väl gå! :) Men det här handlar då om sista veckan i denna månad, så det är inte ännu ;)


Amalia i skolan idag. Hon går inte i samma skola som mig ännu, men hon väntade på mig ;)
Btw, hon borde verkligen klippa pannluggen!


//Amanda

Kommentarer
Postat av: Emelie!

hahah ok! (:

Tusen tack gumman!

Om jag e frisk blir det kompisar!

allt bra? :)

2011-03-09 @ 18:09:01
URL: http://emeliehannahs.blogg.se/
Postat av: Emelie!

kul!

lite bättre nu! tack gumman!

ska du hitta på till helgen då? :)

puss

2011-03-09 @ 21:28:41
URL: http://emeliehannahs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0