Glömska

Jag kom på att jag inte har berättat om söndagens äventyr. Det är egentligen inte så stor sak, men ändå :D

Oh well, min syster började blöda näsblog halv 11-tiden (på kvällen). Då det hade blött (?) i ungefär en timme ringde mamma till akuten, men det var upptaget?! Nåja, hon blev tvungen att ringa till 112 och fråga vad man skulle göre så att det slutade. Killen där föreslog bara saker vi testat, så han skickade ambulans till oss. Inte för att skicka Matilda till sjukhuset, utan bara att ambulanspersonalen skulle hjälpa henne ;)


Ambulansen kom 12-tiden och de föreslog att hon skulle fara till sjukhuset i Vasa och "bränna" näsan som det tydligen kallas. Man bara lade någon vätska i näsan så att de slutade? Jag vet inte riktigt, googla!



Så pappa skjutsade henne dit 1-tiden och det gjorde det, end of story!


//Amanda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0