Hello!

Okej, Amanda har redan visat hur vi ser ut. Jag kan iallafall berätta lite om mig själv..

Jag heter då Leila, är 14 år, bor i en liten stad i Finland, går i åttan, har en mamma, pappa och en storasyster som är 19 år och de är födda i Bosnien, de har alltså varit med i ett krig för många år sedan, men jag är född här.

Jag tycker om musik, att läsa, ta foton och prata. På fritiden drillar jag (kan berätta lite om det mera sedan för er som är nya..), går i skola och är med kompisar. Jag har bloggat i ungefär 3 år. Har haft många bloggar, men den här senaste hittar du här.

Hm, vet inte vad jag ska skriva mera :) men ni får fråga om ni undrar över något!









Amanda & jag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0