Äääh!

Så jag var i bastun (alone with book & ipod) helt chill. Gick in & tittade lite smått på klipp från Vätternrundan som pappa var med i på tv, helt chill. Sen gick jag upp till rummet... Där skrek det OREDA! OREDA! i melodi av "hemsk musik" självklart vet ingen vad jag menar men anywaaaays.

Och nu måste jag upp och städa.. yay. Jag gick egentligen bara ner hit för att hämta nåt, men det var för ca. 3 nergångar till nedre våningen sen. Hann glömma det! What can you do?!?! Åh vår klass e mysig! <3


IMORGON E DE KONFIRMATIOOOON!



fettobild av mig :D så stolt jag blir då jag inser att jag varit för lat att titta igenom
de här bilderna förut, och så hittar jag det här :)


//////ama-too pigg to sleep-nda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0