Lördag - 7 maj 2011

Godmorgon!

Amanda berättade om dagen igår, så jag ska inte säga något mycket mer. Bara att vi hade faktiskt jätteroligt, men jag blev SÅ trött där runt 12 tiden inatt att jag inte kunde gå. Efter dansövningen som slutade 8 så hade vi en massa gäster hemma så jag fick bli barnvakt åt barnen. Och det var det som tröttade ut mig rejält.

Jag vaknade 20 över 11 imorse och somnade runt 1 skulle jag tro. Så jag har sovit runt 11 och ½ timme! Vilket har varit så skönt eftersom jag brukar bara sova 5-6 timmar på vardagar.

Nu ska jag dricka kaffe så att jag blir lite piggare :D jag laddar upp bilder på vad jag köpte igår om en stund!

(förresten det är ett år sedan vi var på Åland på skolmusik ♥)

/Leila





och där kom lite Ålandsbilder...

Kommentarer
Postat av: Azra

kaffe? :P

2011-05-07 @ 15:32:34
URL: http://azraarnautovic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0